Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

- Μαρία Εγγλέζου, μια αυθεντική λαϊκή δικιά μας τραγουδίστρια...

Η γλυκειά και λαμπερή καλλιτέχνιδα από την Καρδίτσα διαγράφει τη δική της ξεχωριστή πορεία στο χώρο του τραγουδιού. Η αγάπη της, η αφοσίωση στο καλό λαϊκό τραγούδι καθώς και η αυθεντικότητα της είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την Μαρία Εγγλέζου. Μια όμορφη και ταλαντούχα τραγουδίστρια με μεγάλη θητεία στο ρεμπέτικο και το παλιό λαϊκό τραγούδι. Συνεργάστηκε δίπλα σε ονόματα όπως, η Χαρούλα Λαμπράκη, ο Τάκης Μπίνης, ο Γεράσιμος Ανδρεάτος, ο Λάκης Χαλκιάς, ο Λάμπρος Καρελάς κα.  Αν και χρόνια στο χώρο, φέτος κυκλοφόρησε την πρώτη της δισκογραφική δουλειά με τίτλο “Φύγε αν μπορείς”.  Τραγούδια τους έδωσαν σπουδαίοι δημιουργοί όπως ο Μάνος Ελευθερίου, ο Χρήστος Παπαδόπουλος, ο Βασίλης Καράς, ο Χρήστος Δάντης κ.α. Υπέροχα λαϊκά τραγούδια που η ερμηνεύτρια αναδεικνύει μέσα από την χαρισματική της φωνή αλλά και την σκηνική  της παρουσία. Μαζί της ξεδιπλώσαμε το νήμα της μουσική της πορείας από τα παιδικά της χρόνια μέχρι που “Οι ψίθυροι της καρδιάς” την οδήγησαν στον ηθοποιό Μιχάλη Ιατρόπουλο. Ένα ζευγάρι που βρίσκεται στη πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος.

Maria Εγγλέζου

Έλεγες από μικρή ότι θέλεις να γίνεις τραγουδίστρια ? Πώς αντέδρασαν οι γονείς σου ?

Η μουσική μπήκε στην ζωή μου σε ηλικία μόλις 5 ετών, οι γονείς μου ήξεραν ότι αυτό ήθελα να κάνω και με στήριζαν πάντα, ειδικά ο πατέρας μου, ήταν και είναι το στήριγμα μου. Και όταν ήμουν πολύ μικρή σε ηλικία, αυτός με πηγαινοέφερνε στην δουλειά.

Τι θυμάσαι από την παιδική σου ηλικία και ποία ήταν τα μουσικά σου ακούσματα?

Ήμουν άριστη μαθήτρια και αθλήτρια. Ιδιαίτερα συγκροτημένο παιδί και πάντα πίστευε πως θέλει δουλειά και σπουδή για να ασχοληθείς με το επάγγελμα του τραγουδιστή, το όποιο τελικά με κέρδισε από τον αθλητισμό. Ξεκίνησα με χορωδία και συναυλίες σε όλο τον κόσμο. Λάτρευα όμως από μικρή τα ρεμπέτικα και το καλό λαϊκό τραγούδι.

Η πρώτη σου επαφή με το επαγγελματικό τραγούδι πότε ήταν και πού ?

Η πρώτη μου επαφή με το τραγούδι επαγγελματικά, ήταν στη γενέτειρα μου, στην Καρδίτσα, σε ηλικία 14 ετών, παράλληλα με το σχολείο σε μαγαζί με λαϊκά και ρεμπέτικα.

Σταθμός στην πορεία σου στάθηκε η γνωριμία σου με τον συνθέτη Νίκο Μαμαγκάκη, πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία ?

Είχα την τιμή και την τύχη να συνεργαστώ με τον Νίκο Μαμαγκάκη. Με άκουσε σε κάποια εκπομπή της ΕΡΤ όπου τραγούδησα, ήρθε σε επαφή μαζί μου και έτσι ξεκίνησε μια συνεργασία, που καρπός της ήταν η συμμετοχή μου σε τρία cd του μεγάλου αυτού συνθέτη.

Ήταν μεγάλο σχολείο για εσένα το ότι γνώρισες και συνεργάσθηκες με μεγάλα ονόματα καθιερωμένα στον χώρο?

Το μεγαλύτερο σχολειό για μένα ήταν ότι διδάχτηκα ήθος, που θεωρώ ότι είναι και το σπουδαιότερο κομμάτι σ’ αυτήν τη δουλειά. Αναφέρομαι στον Τάκη Μπίνη, Χαρούλα Λαμπράκη, Τόλη Χάρμα, Θεόδωρο Πολυκανδριώτη, Δημήτρη Κοντογιάννη κτλ.

Η εντύπωση που μου δίνεις επί σκηνής φωνητικά είναι ότι τραγουδάς επηρεασμένη από το έντεχνο τραγούδι αν και το ρεπερτόριο σου περιέχει απ’ όλα και παλιά λαϊκά και νεότερα και έντεχνα.

Νομίζω ότι μια επαγγελματίας τραγουδίστρια οφείλει να ερμηνεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλα τα είδη τραγουδιού. Βέβαια αυτό επιτυγχάνεται μόνο έχοντας μουσικές γνώσεις. Πάντως προτιμώ να ερμηνεύω καλά λαϊκά τραγούδια, τα οποία με αντιπροσωπεύουν.

Τελικά μετά από χρόνια εμπειρίας στις μουσικές σκηνές, κυκλοφορείς την πρώτη σου δισκογραφική σου δουλειά με τίτλο “Φύγε αν μπορείς” Μίλησε μου γι’ αυτήν.

Περιλαμβάνει δημιουργίες των: Βασίλη Καρρά, Χρήστο Δάντη, Χρήστο Παπαδόπουλο, Γιάννη Ζουγανέλη, Χάρη Κωστόπουλο, Χρήστο Μαυράκη και είμαι πολύ χαρούμενη που μου έδωσαν τα εργαλεία για να επικοινωνήσω με τον κόσμο που όλα αυτά τα χρόνια με στηρίζει και με ακολουθεί.

 

1 σχόλιο:

Παύλος Σαμαράς είπε...

Μπράβο Μαράκι συγχαρητήρια και με επιτυχίες...

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής