Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

- Γιατί είναι νόμιμο το να παρανομώ

Αναγνώστρια
(Χιλιάδες είναι οι λόγοι, θέλω να προσθέσω έναν ακόμα.)
Πέρασα τα διόδια χωρίς να πληρώσω, είχε πιο κάτω μπατσικό, αυτόματα μου βγήκε τι θα τους πω αλλά δεν με σταμάτησαν τελικά.
Η πολιτεία μού χρωστάει και με αυτόν τον τρόπο (κλέβοντάς τους) μου ξεπληρώνει τα χρωστούμενα.
Μου καρφώθηκαν φίλοι μου τα συντάξιμα.!!!!
Είναι το μόνο έσοδο που λαμβάνουν πλέον από μένα, από το μόνο που δεν έχω καταφέρει να απαλλαχτώ. Κι ενώ πήγα προ μηνών στο ταμείο μου και τους ζήτησα να με απαλλάξουν από τα συντάξιμα, μου είπαν κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται!
Δεν προβλέπεται να μην πληρώνεις για μία σύνταξη που ποτέ δεν θα λάβεις!
Με κλέβουν με το στανιό, τους κλέβω για…συμψηφισμό!
Από 17 χρονών πληρώνω στην κουραδοπολιτεία συντάξιμα, είμαι 40. Δύο ζωές να γυρίσω την Ελλάδα απ’ άκρη σ’ άκρη χωρίς να πληρώσω δεν θα καταφέρουν να με ξοφλήσουν!! (Οικονομικός είναι ο πόλεμος, αν δεν εισπράττουν θα χάσουν.)

Υ.Γ. Το κείμενο το έγραψα για τον γέροντα.
Τα γερόντια μας, είναι η πιο ανήμπορη μερίδα πληθυσμού, από παντού βάλλονται.
Πρώτα από τον εαυτό τους, επειδή αισθάνονται υπεύθυνοι για τη δημιουργία του σημερινού συστήματος.
Μετά από την κοινωνία, που τους επέλεξε ως τους μόνους υπαίτιους του εκλογικού αποτελέσματος. Τέλος, από την πολιτεία που τους εκβιάζει τρεις την ώρα για το αν θα τους δώσει τα χρήματα ΤΟΥΣ, που υπομένουν την ταλαιπωρία έξω από τις τράπεζες για να τα λάβουν ωσάν να ήταν ζητιάνοι, που τους μειώνουν μήνα μήνα το ποσό ώσπου να μην τους φτάνουν για να φάνε, που τους βιάζουν με τους ίδιους ακριβώς τρόπους και όσον αφορά τα φάρμακα αλλά και τα νοσήλια.
Είδα έναν παππού χθες να ψάχνει στα σκουπίδια και μάτωσε η καρδιά μου.
Ποιανού ευθύνη είναι ο γέροντας;
Μου ήρθε πάλι στη θύμηση τούτο:
"Ο Αινείας, όταν κλήθηκε να διασώσει ό,τι πολυτιμότερο μπορούσε από την κατεστραμμένη Τροία, χωρίς δεύτερη σκέψη επέλεξε να πάρει στους ώμους του τον γέροντα πατέρα του. 
Στην Αρχαία Ελλάδα δεν υπήρχε μεγαλύτερη ντροπή, μεγαλύτερη καταισχύνη, από την ασέβεια και την αναλγησία απέναντι στον γέροντα."
Το νιώθω ντροπή να μην αντιταχθώ.
Οι γέροντες είναι ευθύνη της δικής μου γενιάς.

Αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής