Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

- Μια διαφορετική Προσευχή ενος μικρού...

ΣΕ παρακαλώ καλέ μου ΘΕΟΥΛΗ  μου να με βοηθήσεις να είμαι καλό παιδάκι, να με προστατεύεις, και βοήθα όλο τον κόσμο να ‘ναι καλά. και σε παρακαλώ θεέ μου μη βγάζεις στην τηλεόραση ένα κύριο που τον λένε  ΑΝΤΩΝΗ γιατί κάθε φορά που τον βλέπει ο μπαμπάς μου λέει .."πες τα λεβέντη μου.."
Και τότε ο παππούς τον μουντζώνει τον μπαμπά μου, γιατί λέει πως αυτός ο Αντώνης είναι... (λέει μια λέξη που η αγωγή μου δεν μου επιτρέπει να πω, γιατί πάω στο σχολείο και η δασκάλα λέει να μη λέμε κακά λόγια).
Και τότε ο θείος μου που είναι δημόσιος υπάλληλος λέει πως μόνο ένας κύριος χοντρός είναι καλός  ΒΑΓΓΕΛΗ τον λένε και τότε η γιαγιά μου μουντζώνει τον θείο μου γιατί η γιαγιά μου ήταν στην ΕΠΟΝ...δεν ξέρω τι είναι αυτό.. αλλά κάθε φορά που το λέει κλαίει, γιατί λέει "και η ΑΛΕΚΑ σκατά τα κάνανε."
Kαι καλά αφού τα κάνανε σκατά γιατί δεν τα καθαρίζουνε για να πάψει να κλαίει η γιαγιά μου.
Και ο ξάδελφός μου που πάει στο πανεπιστήμιο λέει πως "όλοι είναι κλέφτες" και πως αυτός θα ψηφίσει ΑΛΕΞΗ  γιατί λέει.."αυτός θα τους πηδήξει όλους" τώρα ποιους θα πηδήξει δεν ξέρω.. αλλά τι να πω....
Και η άλλη μου ξαδέλφη που ο μπαμπάς της είναι αστυνόμος λέει πως αυτοί ψηφίζουν χρυσή αυγή μα εγώ δεν ξέρω τι είναι αυτό αλλά ο παππούς λέει πως αυτοί είναι φασίστες οι φασίστες μάλλον ράτσα σκυλιών πρέπει νά είναι, γιατί ο παππούς μου όταν λέει φασίστες βάζει μπροστά και τα κοπρόσκυλα.. "κοπρόσκυλα φασίστες" λέει.

Kαι η μαμά μου είπε πως θα ψηφίσει ΦΩΤΗ αλλά ο μπαμπάς μου της είπε πως αν ψηφίσει ΦΩΤΗ να ξεχάσει το κοκό για ένα μήνα και η μαμά του είπε .."σκασίλα μου κάλους θα βγάλει το χέρι σου" θεούλη μου δεν κατάλαβα τι σχέση έχουν όλα αυτά...

Μού ‘ρχεται να κλαίω...
Εγώ πάντως όταν μεγαλώσω ήθελα να γίνω γιατρός, αλλά τώρα το μετάνιωσα θα γίνω ΑΚΗΣ δεν ξέρω τι δουλειά είναι αυτό, αλλά πρέπει να είναι πολύ καλή δουλειά και να βγάζεις πολλά λεφτά γιατί ο μπαμπάς μου λέει. "κουφάλα ΑΚΗ τα κονόμησες".
Ευχαριστώ θεούλη μου ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής