Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

- Ξέρεις ποιός είμαι εγώ;

Θα πρέπει να δοθεί ένα βραβείο στην υπάλληλο που ήταν στο διπλανό γκισέ της αεροπορικής εταιρείας Ryanair στο Bergamo της Ιταλίας, που ταξίδεψα πριν από μερικούς μήνες, για την εξυπνάδα, την ετοιμότητα και το χιούμορ που αντιμετώπισε έναν επιβάτη που μάλλον θα του άξιζε να μεταφερθεί με τις αποσκευές.

Μια πτήση της Ryanair με πολλούς επιβάτες ακυρώθηκε λόγω βλάβης του αεροσκάφους.
‘Έτσι η υπάλληλος στο γκισέ προσπαθούσε να εξυπηρετήσει, τοποθετώντας σε κάποια άλλη πτήση, μια μακριά ουρά από ενοχλημένους από την ταλαιπωρία επιβάτες.
Ξαφνικά ένας εξαγριωμένος επιβάτης έσπρωξε τους άλλους έφτασε στο γκισέ και βαρώντας το εισιτήριο του επάνω σε αυτό δήλωσε φωνάζοντας πώς πρέπει να είναι στην επόμενη πτήση και ότι πρέπει να είναι και στην πρώτη θέση.
Η ευγενική υπάλληλος του είπε :
- Λυπάμαι κύριε ,θα είναι χαρά μου να σας εξυπηρετήσω αλλά θα πρέπει πρώτα να εξυπηρετήσω πρώτα όλους αυτούς που περιμένουν στην σειρά, αλλά είμαι σίγουρη πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα σε αυτό που ζητάτε.
Ο επιβάτης όμως ήταν ανυποχώρητος και φωνάζοντας δυνατά για να τον ακούσουν όλοι είπε:
- Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
Χωρίς να διστάσει η υπάλληλος, χαμογελώντας, πήρε το μικρόφωνο που είχε μπροστά της και είπε ακουόμενη σε όλο τον χώρο του αεροδρομίου:
- Μπορώ να έχω την προσοχή σας παρακαλώ, μπορώ να έχω την προσοχή σας… Είναι εδώ ένας επιβάτης που δεν γνωρίζει ποιος είναι. Παρακαλώ πολύ όποιος τον γνωρίζει να προσέλθει στο deck της Ryanair.
Με όλη την ουρά που περίμενε να έχει ξεκαρδιστεί στα γέλια ο αγροίκος έτριξε τα δόντια του και είπε στην υπάλληλο:
- Θα σε γα@@σω!
Χωρίς αυτή να χάσει το χαμόγελο της του απάντησε:
- Λυπάμαι κύριε, και γι´ αυτό θα πρέπει να περιμένετε στην ίδια ουρά. Προηγούνται άλλοι!

1 σχόλιο:

Αχιλλέας Μπαλαντίνας είπε...

Μή μου πείς ότι αυτό το έζησες τότε με τη Ζέτα και τη Βάσω......χαχα

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής