Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

- Πληροφορίες πρός αξιοποίηση της ιστορικής κληρονομιάς του χωριού μας

Αγαπητοί συγχωριανοί

Καταρχήν οφείλω να σας συγχαρώ για την προσπάθειά σας που είναι καθ΄όλα αξιέπαινη.

Ονομάζομαι Χαρίλαος Λεάνδρου Θανόπουλος, επάγγελμα δικηγόρος κάτοικος Καρδίτσας.
Η καταγωγή της οικογένειάς μου είναι απο την Ιτέα, γεγονός για το οποίο ήμουν και είμαι πάντα υπερήφανος.

Διαβάζοντας τον ιστότοπο (blog) της Ιτέας (του οποίου προσφάτως την ύπαρξη πληροφορήθηκα) και με διάθεση σεμνής παροχής κάποιων πληροφορειών προς δική σας αξιοποίηση της ιστορικής κληρονομιάς του χωριού μας, σας αναφέρω ότι:

- Ο προ-προπάππους μου Δημήτριος Θανόπουλος εξ Ιτέας, ήτο αγωνιστής της επανάστασης του 1878 και ο γιός του Αλκιβιάδης Θανόπουλος με την ιδιότητά του ως Γερουσιαστής και Γ.Γ του Υπουργείου Γεωργίας βοήθησε στην κατάργηση των τσιφλικίων.

- Ο προπάππους μου Αθανάσιος Δ. Θανόπουλος εξ Ιτέας ήτο γιατρός και Δήμαρχος Φύλλου.

- Ο παππούς μου Επαμεινώνδας Δ. Θανόπουλος εξ Ιτέας, ήτο Αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού και Φαρμακοποιός στο χωριό.

- Ο θείος μου Αθανάσιος Ε. Θανόπουλος, ήτο αξιωματικός και έπεσε ηρωϊκά σε μάχη κατά των Γερμανών (1944) στη Λευκωθέα Ιωαννίνων τιμηθείς με Χρυσό Αριστείο Ανδρείας.

- Ο θείος μου Δημήτριος Δ. Θανόπουλος εξ Ιτέας, ήτο αγωνιστής της Εθνικής αντίστασης και διετέλεσε πολλές φορές Βουλευτής, Υπουργός Γεωργίας και Αντιπρόεδρος της Βουλής.

- Ο πατέρας μου Λέανδρος Ε. Θανόπουλος (Λούλης) εξ Ιτέας, ήτο ο βασικός ιδρυτής της ομάδας ποδοσφαίρου του χωριού μας "Ενιππεύς" και έγραψε τον ανεπίσημο ύμνο της ομάδος:

"...Μέσα στού κάμπου την καρδιά, 
το Κουτσιαρί το ωραίο, 
δρά μια ομάδα θρυλική ο Ενιππεύς
τι όνομα σπουδαίο...κ.τ.λ"

Με τη βεβαιότητα λοιπόν, οτι απευθύνομαι σε ανθρώπους δικούς μου (ήτοι συγχωριανούς μου) επικοινωνώ μαζί σας, για να αναδείξω αυτά τα πρόσωπα της οικογενειάς μου που τίμησαν το χωριό και δεν αρνήθηκαν ποτέ την τιμή του να είσαι "Κουτσιαριώτης" και νομίζω οτι αξίζουν μια μνημόνευση στη σελίδα σας.

Σε μια εποχή, όπου οι ενάντιοι άνεμοι της αδιαφορίας, της σήψης και της διαφθοράς περνούν πάνω απο την Πατρίδα μας ισοπεδωτικά, η μνήμη βοηθά να μείνουν αναλλοίωτες οι αξίες και οι αρχές που διακρίνουν κάθε έντιμο άνθρωπο και ταυτόχρονα πιστεύω οτι βοηθούν το έργο ανθρώπων άξιων όπως εσείς στην ανάδειξη της ιστορίας του χωριού μας δια μνημονεύσεως όσων ανθρώπων αγωνίστηκαν πρός αυτή την κατεύθυνση.

Χαρίλαος Λ. Θανόπουλος
         Δικηγόρος


Το Δ. Σ. του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας ευχαριστεί θερμά για τις πολύτιμες πληροφορίες τον κ. Χαρίλαο Λ. Θανόπουλο
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής