Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

- Το αστικό λεωφορείο...

Και ναί, αποφάσισα μετά απο πολλά χρόνια να ανεβώ σε αστικό (λεωφορείο ντέ).
Συνειδητοποιημένη πιά ότι κάποια πράγματα δεν έχουν αλλάξει και πολύ, φτάνω στη στάση και περιμένω.
Και να το έρχεται, μπουκάρω και εγώ σαν όλους τους άλλους χριστιανούς, για να πάω στον προορισμό μου.
Εισητήριο δεν είχα βγάλει, και φυσικό και επόμενο ήταν να το ζητήσω απο τον οδηγό.
- "Ενα εισητήριο παρακαλώ...." λέω με σοβαρότητα...μου απαντάει ο οδηγός, ευγενέστατα (δεν μπορώ να πώ).
- "Κυρία μου στο μηχάνημα πίσω..."
Και πάω...
Βλέπω δύο μηχανήματα, ένα κόκκινο και ένα γκρί.
Παω στο κόκκινο (ένεκα το χρώμα μου΄κανε και γκέλ στο μάτι), προσπαθώ να βάλω το ρημάδι το ευρώ μέσα, δεν έμπαινε με τίποτα, ξαναπροσπαθώ, ξανά τίποτα.
Δύο αγόρια πιο κεί με παρακολουθούν και έχουν λιώσει στο γέλιο.
Τους κοιτάζω με ύφος περίεργο, και δεν αντέχω και ρωτάω.
- "Τι έγινε ρε παιδιά;...γιατί τόσο γέλιο;..."
Απάντηση..
- "Κυρία εκεί που βάζετε τα χρήματα είναι για την επικύρωση του εισητηρίου, το άλλο είναι το γκρί για να πάρετε το εισητήριο..."
-"Και αφού ρε παιδιά με βλέπετε να παιδεύομαι γιατι δεν έρχεστε για βοήθεια;..."

Σηκώνεται ο ένας (καλότυχο να'ναι το παληκάρι) μου βγάζει το εισητήριο, μου το επικυρώνει, και πάω να καθίσω η χριστιανή.
Α δεν είχα και την στραβομάρα μου μαζί (τα γυαλάκια μου ντέ) βρίσκω καθισματάκι και θρονιάζομαι.
Ξαφνικά το γέλιο συνεχίζεται, γυρίζω απορημένη και βλέπω τα αγοράκια να λιώνουν στο γέλιο.
Ρωτάω γεμάτη απορία.....
-"Tι συμβαίνει ρε παιδιά, τι δεν έκανα καλά παλι;..."...και να η απάντηση..
-"Κυρία μου καθίσατε στη θέση των αναπήρων...." και φυσικά απάντησα η ρημάδα κατάλληλα μέσω ερωτήσεως...
- "Δεν μου λές ρε αγόρι με όλο αυτό το σκηνικό που έχεις δεί, σου φαίνομαι να είμαι στα καλά μου;..."

Και φυσικά απτόητη συνέχισα στο θρόνιασμά μου μέχρι το τέρμα της Αριστοτέλους.
Α το εργάκι παίχτηκε στη Θεσ/κη.
Αμ τώρα ποιός με πιάνει, θα βλέπω αστικό και θα τρέχω πρός άλλη κατεύθυνση βεβαίως βεβαίως........!!!!!!!

Αννυ Ζησοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής