Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

- Παραιτήθηκε ο βουλευτής Καρδίτσας της Ν.Δ. Παύλος Σιούφας

Προβλήματα υγείας που το τελευταίο διάστημα φαίνεται πως έχουν επιδεινωθεί επικαλείται ο βουλευτής Καρδίτσας της ΝΔ Παύλος Σιούφας.
O βουλευτής απέστειλε επιστολή παραίτησης προς τον Πρόεδρο της Βουλής Ε. Μεϊμαράκη με την οποία υποβάλλει την παραίτησή του.

«Κύριε πρόεδρε, με λύπη μου σας ανακοινώνω την απόφασή μου να παραιτηθώ του βουλευτικού αξιώματος που οφείλεται στις συστάσεις των γιατρών μου μετά τη σοβαρή επιδείνωση της υγείας μου», αναφέρει στην επιστολή παραίτησης ο βουλευτής.

Την θέση του θα πάρει ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος, γιος πρώην στελέχους της ΝΔ Θεόδωρου Αναγνωστόπουλου.
Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς επικοινώνησε με τον κ. Παύλο Σιούφα τον οποίο και ευχαρίστησε για την άριστη συνεργασία, αλλά και με τον νέο βουλευτή Γιώργο Αναγνωστόπουλο στον οποίο ευχήθηκε καλή δύναμη.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΔΙΤΣΙΩΤΕΣ
Αγαπητοί Καρδιτσιώτες & Καρδιτσιώτισες
Σας γνωρίζω ότι σήμερα με μεγάλη λύπη μου υπέβαλλα στον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, την παραίτησή μου από του βουλευτικού αξιώματος.
Η απόφασή μου αυτή οφείλεται στην σοβαρή επιδείνωση της υγείας μου τον τελευταίο χρόνο.
Αφού ζητήσω συγνώμη από σας θέλω με την επιστολή μου αυτή να σας χαιρετήσω και να σας ευχαριστήσω για την αγάπη και την συμπαράστασή σας.
Θα ήθελα πραγματικά να αποχαιρετήσω έναν – έναν όλους τους φίλους που ήταν κοντά μου αυτό το διάστημα.
Όμως η μεγάλη συγκίνηση δεν μου το επιτρέπει.
Σας ευχαριστώ όλους
Παύλος Β. Σιούφας-τ. Βουλευτής Καρδίτσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής