Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Μπορώ..!!!

Αν κάποια στιγμή δείς μέσα στο μυαλό σου, τα πράγματα που μπορείς να κάνεις, ίσως εκπλαγείς κι εσύ με τον ίδιο σου τον εαυτό.

Πόσα πράγματα θέλησες να κάνεις;...πόσα δεν έκανες;...για πόσα μετάνοιωσες;

Μέσα σου υπάρχει μια δύναμη, υπάρχει όμως και αντίστοιχη άρνηση, που μεταφράζεται τις περισσότερες φορές σε φόβο.

Αν...
πάντα θα υπάρχει μέσα σου ένα "αν" που σε κρατάει πίσω.
Πάντα θα υπάρχει η αμφιβολία για το τι είσαι ικανός να κάνεις.
Κι όμως είναι τόσο απλά τα πράγματα εμείς οι άνθρωποι τα κάνουμε δύσκολα.
Σκέψου πόσες φορές κάτι θέλησες κι απο τον φόβο μιας αποτυχίας δεν το τόλμησες.

Μπορείς μονος σου να κυνηγήσεις το σκοτάδι.
Μπορείς μόνος σου να φτάσεις στ'αστέρια, και να ματώσεις τον ήλιο...(μεταφορική έννοια...επιτυχίας)
Μπορείς να ρουφήξεις τον αέρα που σκορπά, το πρώτο φύσημα του ανέμου.
Μπορείς να δολοφονήσεις την πίκρα και να την κάνεις χαμόγελο.
Μπορείς να κρατήσεις την ασχήμια όλου του κόσμου στο βλεμμα σου και να την κάνεις ομορφιά.
Μπορείς να δώσεις την ανάσα σου σε κείνον που την εχει ανάγκη.
Μπορείς να διώξεις τον χειμώνα απο την καρδιά σου και να δώσεις τη θέση του στο ζεστό καλοκαίρι.
Μπορείς να βάλεις φωτιά στα πρέπει που σε κυνηγούν.
Μπορείς να γίνεις ταπεινός σαν ένα λουλούδι, και να χαρίζεις τη μυρωδιά σου.

Σκέψου μπορείς να κάνεις τα πάντα, με τη δύναμη της θέλησης σου...
Μα δές....αν δεν είχες καρδιά όλα αυτά τα μπορώ δεν θα είχαν κανένα νόημα.

Τα σέβη μου
Αννυ

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η καρδιά μου λέει ΝΑΙ, το μυαλό μου ΟΧΙ και το συκώτι δε μου έχει απαντήσει ακόμα....σιγοτραγουδώ, νάξερες πώς σπαράζουν τα μέσα μου γι σένα....

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΝΥ, το πρόβλημα στον κόσμο είναι ότι, οι ανόητοι και οι φανατικοί είναι πολύ σύγουροι γιά τον εαυτό τους και οι συνετοί είναι γεμάτοι αμφιβολίες..

Παύλος Σαμαράς είπε...

Ένα μεγάλο και τραγικό λάθος, είναι να υποτιμάς τα γραφόμενα του άλλου αντιμετωπίζοντάς τα με πλήρη αδιαφορία και κοροϊδία.

Είναι επίσης λάθος, να λυπάσαι την ψεύτικη ταπεινότητα, κακομοιριά κα καταφρόνια ενός τσιμπουριού, που το μόνο που ξέρει είναι να πίνει το αίμα σου όσο ζεις.
Μόλις ψοφήσεις, πηδάει σε άλλο ...σκύλο κ.ο.κ...!!!

anny zisopoulou είπε...

Αν όλοι μας αντιμετωπιζαμε τους εαυτους μας ταπεινα και με τη δυναμη της ψυχης μας (χωρις να αναλωνουμε το εγω μας) ....ίσως η κοινωνία μας να μην έμπαζε νερά....και θολά ....να έιμαστε ευγνώμονες που ξυπνάμε το πρωι και μπορούμε να κοιτάξουμε τον ήλιο..να είμαστε ευγνώμονες που κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν καν αυτη τη δυνατότητα..κι όμως προσπαθούν κάθε μέρα για το καλύτερο!

Karditsa-net είπε...

Με τα λίγα γράμματα που ξέρω ως φτωχός και ταπεινός χωρικός, πάντα δοξάζω τον δημιουργό μου που κάθε μέρα μ' αξιώνει να βλέπω το φως της.
Πρέπει όμως να συμβιβαστώ μ' αυτό ενώ ο δημιουργός μου έφτιαξε άλλα πλάσματα μου που όχι μόνο βλέπουν το φως της ημέρας αλλά το εμπορεύονται κιόλας.. Να το αγνοήσω;
Κι αν αυτοί δολοφονούν το χαμόγελό μου και το κάνουν πίκρα;
Κι αν εγώ δίνω όση ανάσα μου περισσεύει σε όποιον τη χρειάζεται κι αυτοί με ρωτούν "ΠΟΥ ΤΗ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟΣΗ ΑΝΑΣΑ"; "ΜΗΠΩΣ ΡΟΥΦΙΞΕΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΣΚΟΠΡΠΙΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΥΣΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ"; εγώ τι να τους απαντήσω;
Ναι. Είμαι ταπεινός σαν ένα λουλούδι αλλά δεν θέλω να ζω μόνο με το φόβο μην με κόψει κάποιος... Θέλω να εξασφαλίσω και το πότισμά μου κι όχι να περιμένω να βρέξει για να συνεχίσω να υπάρχω. Δεν έχω τόσες πολλές απαιτήσεις από τον δημιουργό μου. Απλώς θέλω το σύστημα που έθεσε σε λειτουργία ο δημιουργός μου να δουλέψει το ίδιο για όλα τα πλάσματα..
Πολύ ωραίο το σχόλιο του ανώνυμου για το συκώτι του... Εύχομαι κανείς να μην περιμένει την ίδια απάντηση...

anny zisopoulou είπε...

Oλα τα πλάσματα έχουν μερίδιο πάνω στη γη....το λουλούδι είναι μεταφορική έννοια...απο μέσα μας αντλείτε η δύναμη για το κάθε τι...είναι ο τρόπος σκέψης μας ...είναιτα βιώματα μας ..είναι ο κόσμος....δεν θέλω την ασχήμια του λοιπον ..ο κθε ένας απο μας έχει το νού και τη γνώση να ομορφύνει τη δική του ζωή και να βάλει τα δικά του θέλω στο βωμό της κοινωνίας...μπορείς να παλέψεις λοιπον με το εγώ σου και να κάνεις τους ανθρώπους γύρω σου όμορφους.Οσο για τον δημιουργό μας ..μας έχει δώσει τόσα καλά που εμείς οι άνθρωποι τα ποδοπατήσαμε..καιρός λοιπόν να δεχτούμε τη ζωή μας κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία μας.Το χαμόγελο και η γλυκύτητα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν....Τα λουλούδια τα μυρίζεις ..σπάνια τα κόβεις...άσε λοιπόν την αύρα σου την θετική να την νοιώσει όποιος την έχει ανάγκη...και να την δεχτεί..αν κάποιος δεν μπορεί να το νοιώσει ας αρκεστεί στα τείχη γύρω του!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής