Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

ΔΙΟΔΙΑ: Οι Νταβατζήδες θέλουν κι άλλο χρήμα απο τα πρόβατα...

προς: Ελληνόφωνους ιθαγενείς

Καθώς το μέτρο της αύξησης των διοδίων, το οποίο εφαρμόστηκε σε όλην την ελληνική επικράτεια, ενδεχομένως δεν θα φέρει τα επιθυμητά εισπρακτικά αποτελέσματα, ανακοινώνεται η παρακάτω
τελεσίδικη απόφαση:

Τα διόδια παύουν να υπάρχουν με την σημερινή τους μορφή και μεταλλάσσονται σε "τσεκ ποϊντς" όπου θα επανδρώνονται από ένοπλους ιδιωτικούς φρουρούς της "μπλακ γουότερς" οι οποίοι θα προστατεύουν τους εισπράκτορες της Κεντρικής Ευρωπαϊκής Τράπεζας που θα τοποθετηθούν στους μέχρι σήμερα σταθμούς διοδίων.
Ο οποιοσδήποτε Έλλην επιχειρήσει να μετακινηθεί μέσω εθνικής οδού θα τιμωρείται αυστηρά διότι θα θεωρείται αυτομάτως παραβάτης και θα πληρώνει υψηλό πρόστιμο.
Από το συγκεκριμένο μέτρο εξαιρούνται όλοι οι αλλοδαποί καθώς δεν ανήκουν στο ελληνικό Γένος, το οποίο επί αιώνες ζούσε παρασιτικώς εις βάρος των υπολοίπων λαών.
Σε περίπτωση εκλογών η διέλευση θα είναι δωρεάν.
Μόνο κατά την επιστροφή θα ισχύουν τα πρόστιμα (εκτός κι αν οι οδηγοί προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία πως ψήφισαν τους "κατάλληλους").
Ανά 10 χιλιόμετρα θα στηθούν γιγαντοαφίσες με τις μορφές μεγάλων Ελλήνων, αλλά και ξένων, ηγετών (Σημίτη, Μητσοτάκη, Παπανδρέου, Παπαρήγα, Τόνυ Μπλέρ, Ολμπράϊτ, Φούχτελ, Σρέντερ, Παπακωνσταντίνου, Λιάπη, Ετζεβίτ κλπ) οι οποίοι συνέβαλαν τα μέγιστα στην προσπάθεια εξυγίανσης της ελληνικής οικονομίας και της πολιτικής ζωής του τόπου.
Τα χρήματα για τις γιγαντοαφίσες θα δοθούν μέσω ΕΣΠΑ.
Σε περίπτωση που Έλλην οδηγός προσπαθήσει να προσπεράσει τα "τσεκ πόϊντς" χωρίς να πληρώσει το ανάλογο πρόστιμο θα τουφεκίζεται επιτόπου ως εχθρός της Δημοκρατίας, της ανάπτυξης και του πολυπολιτισμού.

Οι Νταβατζήδες θέλουν κι άλλο χρήμα ακόμη περισσότερο από τα πρόβατα, και τα πρόβατα βελάζοντας θα τρέχουν και θα τους τα ακουμπάνε...


Οργή και αγανάκτηση εκφράζει κάποιος που έχει ταξιδέψει απο το χωριό μας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Το φαινόμενο συνεχούς αύξησης έχει δημιουργήσει τρομερά προβλήματα στούς οδηγούς που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο αλλά και σε αυτούς που ταξιδεύουν από την  πρωτεύουσα στην συμπρωτεύουσα και αντίθετα.
Χαρακτηριστικά, για να καλύψει ο οδηγός ενός επιβατικού αυτοκινήτου την απόσταση των δύο πόλεων που είναι σχεδόν 500 χιλιόμετρα πρέπει να καταβάλλει το ποσό των 60 ευρώ.

Σταμάτα - Ξεκίνα: 11 φορές
Εκτός από το πολύ ψηλό αντίτιμο θα πρέπει να προσθέσουμε και την ταλαιπωρία του σταμάτα - ξεκίνα, καθώς οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να σταματούν ή να επιβραδύνουν (για να περάσουν με e-pass), 11 φορές!

Εθνική με φανάρια!!!
Τα υπερβολικά χρήματα αφορούν την εθνική Αθηνών - Θεσσαλονίκης που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί καθώς υπάρχουν σημεία με φανάρια αλλά και το άκρως επικίνδυνο σημείο των Τεμπών που οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να κινούνται με 60 χλμ./ώρα.
Χαρακτηριστικό επίσης των πολύ ακριβών διοδίων, η σύγκριση με το κόστος των καυσίμων σε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα που είναι μικρότερο ενώ φθηνότερα είναι και τα εισιτήρια αν επιλέξει κανείς να ταξιδέψει με αεροπλάνο!

Και όπως φαίνεται έπεται και συνέχεια...


Διόδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη (τιμές)
Αφιδνών: 3.35
Θήβας: 3.95
Τραγάνας: 3.90
Αγίας Τριάδας: 1.65
Πελασγίας: 3.50
Μοσχοχωρίου: 4.00
Μακρυχωρίου: 1.40
Πυργετού: 2:00
Λεπτοκαρυάς: 2.00
Κλειδιού: 2.20
Μαλγάρων: 1.20 
Σύνολο: 29:15

Διόδια Θεσσαλονίκη - Αθήνα (τιμές)
Μαλγάρων: 1.20
Κλειδιού: 2.20
Λεπτοκαρυάς: 2.00
Πυργετού: 2.00
Μακρυχωρίου: 1.40
Μοσχοχωρίου: 4.00
Πελασγίας: 3.50
Αγίας Τριάδας: 1.65
Τραγάνας: 3.90
Θήβας: 3.95
Αφιδνών: 3.35 
Σύνολο: 29:15


Ήθελα πάντα να μάθω με ποιό τρόπο αποφεύγει κανείς τα διόδια.
Δεν υπήρχε όμως ολοκληρωμένη άποψη πουθενά. 
Εκτύπωσα λοιπόν όσα βρήκα στο διαδύκτιο και στην πορεία έκανα τις σχετικές διορθώσεις εκεί που έπρεπε. 
Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο. 
Θέλω να τονίσω ότι ακολουθούμε κανονικά την εθνική οδό απλά αποφεύγοντας τα διόδια. 
Δεν χάνουμε σε χρόνο παρά ελάχιστα λεπτά σε σχέση με την κανονική διαδρομή. 
ΚΑΛΑ και ΦΘΗΝΑ χιλιόμετρα σε όλους!!

Από Θεσσαλονίκη για Αθήνα

Διόδια Μαλγάρων 

Βγαίνουμε από την εθνική στην έξοδο γιαΧΑΛΑΣΤΡΑ. Με το που αρχίζει η έξοδος από την εθνική μηδενίζουμε
-Στα 200μ έχει πινακίδα για Χαλάστρα και την οποία ακολουθούμε
-Στο 1 χμ έχει διαστάυρωση και πάμεαριστερά. Στα επόμενα 20 μέτρα έχει και άλλη διαστάυρωση αλλά εμείς πάμε ευθεία και πάμε περίφερειακά από την Χαλάστρα και μετά από λίγο ο δρόμος μας βάζει μόνος του μέσα στο χωριό.
-Στο 2 χμ διασταύρωση και εμείς έχουμε STOP και πάμε αριστερά και αυτός ό δρόμος από δω και πέρα είναι πιο μεγάλος σε σχεση με όλους τους άλλους της περιοχής, δηλ ξεχωρίζει
-Στα 2.1 χμ έχουμε πάλι STOP και πάμε πάλι αριστερά.Στα 2700 διασταύρωση και ακολουθούμε την πινακίδα αριστερά για Ν.Μάλγαρα
-Στα 5.4 χμ μπαίνουμε στο χωριό Κύμινακαι συνεχίζουμε την πορεία μας ευθείαόπως δηλ όπως πηγαίναμε στον κεντρικό δρόμο
-Στα 6.4 χμ διασταύρωση και πάμε δεξιάκαι στα 10μ αριστερά (μόλις στρίψουμε δεξιά έχει πινακίδα που δείχνει αριστερά για Εθνική οδό και Μάλγαρα.
-Στα 6.5 χμ διασταύρωση και ο δρόμος πάει μόνο αριστερά ή δεξιά.Εμείς πάμε αριστερά
-Στα 7.2 χμ διασταύρωση στην οποία υπάρχει φανάρι. Εμείς συνεχίζουμε την πορεία μας ευθεία και στα 8.1 χμ είναι η έξοδος για να βγούμε στην εθνική και στην οποία υπάρχουνε οι πινακίδες για Αθήνα και για Θεσσαλονίκη. Πηγαίνουμε για Θεσσαλονίκη και τέλος παράκαμψης.

Διόδια Αιγινίου 

Δεν λειτουργούν ακόμη.

Διόδια Λεπτοκαρυάς 

Ερχόμενοι από Θεσσαλονίκη και κάπου στα 25 χμ μετά την Κατερίνη βγαίνουμε από την Νέα Εθνική Οδό στην έξοδο για Λεπτοκαρυά. Στο 413ο χμ της Εθνικής Οδού.Εδώ υπάρχουν διόδια μή λειτουργικά.
-Στα 200 μ, δηλαδή στην πρώτη διασταύρωση, στρίβουμε δεξιά γιαΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ, περνάμε πάνω απο τη γέφυρα (περνάμε και μία διασταύρωση πηγαίνοντας ευθεία) και στα 600μ
-Στα 600 μ, στρίβουμε δεξια για παραλία Ν. Παντελεήμονα – Σκοτίνα
-Εδώ είναι το μόνο σημείο που πρέπει να προσέξουμε λίγο, γιατί αφου στρίψουμε για παραλία Ν.Παντελεήμονα και Σκότινα, ο δρόμος που μπαίνουμε είναι μια ευθεία και έχει μόνο μια διαστάυρωση στα αριστερά που θέλουμε να μπούμε.
-Βρίσκεται στο 1.4 χμ, όπου ακολουθούμε την πινακίδα για Σκοτίνα και στρίβουμεαριστερά και μετά από 20 μ δεξιά (πάλιπινακίδα για Σκοτίνα)
-Στη συνέχεια θα συναντήσουμε δύο διασταυρώσεις με STOP (στα 2.5 χμ και στα 3.4 χμ). Εμείς προχωράμε ευθεία, πάντα παράλληλα με τη σιδηροδρομική γραμμή
-Στο 4.1 χμ στρίβουμε ΔΕΞΙΑ στην πινακίδα για ΛΑΡΙΣΑ, ΑΘΗΝΑ. Φτάνουμε μπροστά στην Ε.Ο.
-Στρίβουμε αριστερά στο 4.5 χμ (ακολουθούμε πινακίδα για ΛΑΡΙΣΑ), περνάμε την υπόγεια διάβαση κάτω από Ε.Ο., ξανά αριστερά και βγαίνουμεκανονικά στο ρεύμα προς Αθήνα.
-Στα 4.7 χμ βγήκαμε και πάλι στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Και συνεχίζουμε το δρόμο μας.. Αυτό ήταν!

Διόδια Πυργετού 

Μόλις τελειώσουν οι παρακάμψεις των έργων στους Νέους Πόρους και βγούμε στο κομμάτι με τις 2 λουρίδες και το διαχωριστικό, αμέσως στρίβουμε δεξιά στην έξοδο που λέει σίγουρα για Μεσάγγαλα (και κάτι ακόμα..) συνεχίζουμε αριστερά και κινούμαστε στην πάροδο παράλληλα και δεξιά από την εθνική. Μετά από 3-4 χιλιόμετρα και αφού περάσουμε κάτω από μία γέφυρα, αμέσως μετά έχει διασταύρωση, όπου στρίβουμε δεξιά(ίσια πηγαίνει για Λάρισα και ξαναβγαίνει στη εθνική πριν τα διόδια). Προσοχή εκεί έχει φαρδιά λακκούβα μόλις στρίψουμε, συνεχίζουμε και ακολουθούμε το δρόμο που είναι φιδωτός στενός αλλά φρεσκοστρωμένος με καλή σήμανση, μπαριέρες και διαγράμμιση ο οποίος καταλήγει κάθετα σε ένα σταυροδρόμι με Στοπ. Στο Στοπ πηγαίνουμε αριστερά(δεξιά πάει στον Πυργετό). Συνεχίζουμε στο δρόμο με τα πλατάνια δεξιά και αριστερά και μετά από λίγο βγαίνουμε στη εθνική (εκεί που έχει καντίνα και σχεδόν πάντα αστυνομία) όπου στρίβουμε δεξιά.

Καθώς έρχεστε από Θεσσαλονίκη και αφού περάσετε τον Πλαταμώνα και την παράκαμψη των Νέων Πόρων, ο δρόμος από μονής κυκλοφορίας μετατρέπεται σε διπλής.50 μέτρα από το σημείο αυτό, υπάρχει πινακίδα που σας πληροφορεί ότι δεξιά στρίβετε για Αιγάνη. Συνεχίζετε κανονικά την πορεία σας και ακολουθείτε τις πινακίδες για Λάρισα. Ακολουθώντας αυτή την διαδρομή, πέρα του ότι ξεπερνάτε το σταθμό των διοδίων, γλιτώνετε και την ταλαιπωρία του μποτιλιαρίσματος, λόγω συσσώρευσης των οχημάτων πριν τα διόδια !!



Διόδια Μακρυχωρίου
Τα πληρώνουμε κανονικά-αλλιώς πολύς κόπος για το τίποτα.

Διόδια Μοσχοχωρίου μετά την Λάρισα 

- Βγαίνετε για Λάρισα από την 4η ΕΞΟΔΟ
- Μετά από 100 μέτρα περνάτε μια αερογέφυρα και ακριβώς μετά την αερογέφυρα στρίβετε ΔΕΞΙΑ για ΝΙΚΑΙΑ.
- Περνάτε πάνω από την αερογέφυρα στην απέναντι πλευρά. (σημείο 2)
- Στο τέλος της αερογέφυρας στρίβετε ΑΡΙΣΤΕΡΑ και μπαίνετε στον παράδρομο της εθνικής.
- Ακολουθείτε τον παράδρομο μέχρι το τέλος του (καταλήγει στην διασταύρωση για ΚΙΛΕΛΕΡ μετά από κάποια στροφιλίκια έξω από το χωρίο Νέο Περιβόλι)
- Στο τέλος του παράδρομου στρίβετε ΑΡΙΣΤΕΡΑ και στην διασταύρωση που βρίσκετε μετά από 20 μέτρα στρίβετε ΑΡΙΣΤΕΡΑ και βγαίνετε στην εθνική οδό ξανά με κατεύθυνση για ΑΘΗΝΑ.

Διόδια Πελασγίας
Αν είστε αποφασισμένοι να μην πληρώσετε μπορείτε να πάτε μια βόλτα από την έξοδο για το χωριό.. Δεν συνίσταται όμως γιατί είναι αρκετά μακριά οπότε μάλλον εδώ πληρώνουμε στωικά το αντίτιμο.

Διόδια Θερμοπυλών
Αν βαριέστε το πληρώνετε. 

Αν όχι Βγαίνουμε στην έξοδο για Θερμοπυλών-Γοργοποτάμου και συνεχίζουμε ευθεία περνώντας μέσα από τις Θερμοπύλες. Συνεχίζουμε ευθεία και αφήνουμε αριστερά την αερογέφυρα της Εθνικής Οδού. Στην διαστάυρωση συνεχίζουμε ευθεία και αρκετά αργότερα λίγο πριν φθάσουμε στο ύψος των διοδίων περνάμε από την ανισόπεδο κάτω από την Ε.Ο. και συνεχίζουμε δεξιά προσπερνώντας τα διόδια από την αντίθετη πλευρά του δρόμου( εδώ γίνεται ο δρόμος καλός χαλικόδρομος αλλά σύντομα ξαναγίνεται άσφαλτος). Συνεχίζοντας φθάνουμε στον Μώλο όπου ακολουθώντας την σήμανση περνάμε από την ανισόπεδο πάλι μέσα στην Ε.Ο.

Διόδια Τραγάνας 

Μετά την έξοδο για Αταλάντη , έχετε το νου σας στα δεξιά για ένα βενζινάδικοRevoil (στο 139 χλμ). Έχει έξοδο για το βενζινάδικο αυτό. Προσοχή γιατί έχει θάμνους και δε φαίνεται καλά , είναι στο τέλος ευθείας όμως και θα το δείτε. Εναλλακτικά, βγαίνουμε στην έξοδο για Αταλάντη και στρίβουμε αριστερά για να πάρουμε τον παράδρομο. Βγαίνουμε στον παράδρομο της εθνικής με αυτόν τον τρόπο και κατευθυνόμαστε προς Τραγάνα .Στη διασταύρωση στρίβουμε δεξιά για το χωριό Προσκυνάς. Συνεχίζουμε ευθεία, περνάμε το χωριό , βλέπουμε και τα διόδια αριστερά και φτάνουμε στο χωριό Προσκυνάς. Συνεχίζουμε (παίρνουμε για λίγο τα βουνά). μέχρι να δούμε πινακίδα για Αθήνα. Ο δρόμος είναι ίδιος με της αντίθετης κατεύθυνσης αλλά πιο εύκολος από σήμανση , έχει πινακίδες για Ε.Ο.Η παράκαμψη είναι αρκετά εύκολη και πιστεύω πως συμφέρει αρκετά γιατί δε χάνεις πάνω από 10 λεπτά.

Διόδια Θήβας (Μετωπικά) 

Εδω μπορούμε να μπούμε από τα πλευρικά διόδια που είναι φθηνότερα. 
Ακριβώς μόλις δούμε τα διόδια από μακριά, μπαίνουμε στον σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινήτων «90» που είναι ακριβώς δεξιά μας και ακολουθούμε τον πλαϊνό δρόμο που μας ακολουθώντας τις πινακίδες μας βγάζει στα πλαϊνά διόδια.

Από Αθήνα για Θεσσαλονίκη

Διόδια Θήβας (Μετωπικά)
Μπαίνουμε απο τα πλευρικά διόδια για Θήβα και αμέσω παίρνουμε τον παράλληλο δρόμο που μας οδηγεί στο "90" εκεί βγαίνουμε κανονικά στην εθνική και πάλι.

Διόδια Τραγάνας 

Βγαίνουμε στην έξοδο για Μαλεσίνα (στο 122 χλμ). Στη διασταύρωση κάνουμε δεξιά έτσι ώστε να περάσουμε κάτω από την εθνική και να βγούμε στην άλλη πλευρά .Συνεχίζουμε προς το χωριό Προσκυνάς . Σε 3 περίπου χλμ δε συνεχίζουμε ευθεία αλλά στρίβουμε αριστερά (δε θυμάμαι αν έχει πινακίδα, αν έχει θα λέει λογικά ότι πάει προς Προσκυνά.) . Περνάμε το συγκεκριμένο χωριό , συνεχίζουμε όπως πάει ο δρόμος και κάποια στιγμή ξανασυναντάμε την εθνική στα δεξιά μας .Μπαίνουμε στην Τραγάνα . Προσοχή γιατί έχουν βάλει κάτι μεγάλα σαμαράκια ,προφανώς επειδή έχει αρκετή κίνηση πλέον το χωριό λόγω παρακάμψεων . Δεν μπαίνουμε στην εθνική στις πινακίδες που έχει στο κέντρο του χωριού , γιατί θα συναντήσουμε τα πλευρικά διόδια. Συνεχίζουμε παράλληλα προς την εθνική για λίγο ακόμα . Κάποια βλέπουμε απέναντι στην εθνική, μια πινακίδα : ΦΟΝΙΑΣ . Στα αριστερά μας υπάρχει ένα εργοστάσιο με την επωνυμίαGEORGATSOVAS. Αμέσως πριν το εργοστάσιο υπάρχει ένας μικρός δρομάκος αριστερά που οδηγεί κάτω από την εθνική (δυστυχώς για σχετικά «χαμηλά» αυτοκίνητα). Ίσως υπάρχει και παραπέρα άλλος δρόμος αλλά δεν το έψαξα. Βγαίνουμε στην άλλη πλευρά , στρίβουμε αριστερά και σε λίγο έχει είσοδο για την εθνική από ένα ΕΚΟ βενζινάδικο. Αν δε βρείτε την πινακίδα του φονιά δε πειράζει , μετά από 2 περίπου km έχει κ άλλη έξοδο σε γέφυρα που σε βγάζει απ’την άλλη πλευρά της εθνικής και είναι και πιο εύκολη από άποψη σήμανσης, θα την βρείτε σίγουρα

Διόδια Θερμοπυλών
Αν βαριέστε το πληρώνετε. Αν όχι...

Στρίβουμε στην έξοδο για Μώλο. Έχει διόδια αλλά δεν λειτουργούν. Στην πρώτη διασταύρωση στρίβουμε αριστερά και προχωρούμε παράλληλα στην Ε.Ο. για Θερμοπύλες. Σε κάποια στιγμή θα δούμε και ένα σήμα αδιεξόδου που αγνοούμε-είναι για ξεκάρφωμα. Ο δρόμος λίγο πριν τα διόδια μετατρέπεται σε καλό χαλικόδρομο και συνεχίζοντας ευθεία στην ταμπέλα που λέει αριστερά για Λαμία (δεν στρίβουμε) μετά από λίγο βγαίνουμε σε ένα mini-parking της Ε.Ο. δίπλα σε μια καντίνα.

Διόδια Πελασγίας
Αν είστε αποφασισμένοι να μην πληρώσετε μπορείτε να πάτε μια βόλτα από την έξοδο για το χωριό Πελασγία. Δεν συνίσταται όμως γιατί είναι αρκετά μακριά οπότε μάλλον εδώ πληρώνουμε στωικά το αντίτιμο.

Διόδια Μοσχοχωρίου πριν την Λάρισα
- Μετά τον Βόλο στην έξοδο για ΚΙΛΕΛΕΡ (329 χλμ), κάνετε δεξιά και βγαίνετε από την εθνική .
- Βρίσκετε μια διασταύρωση που αριστερά πηγαίνει για Νέο Περιβόλι. Την περνάτε ΕΥΘΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.
- Βρίσκεστε στον παράδρομο της εθνικής οδού που πηγαίνει ακριβώς την ίδια διαδρομή με αυτή και τον ακολουθείτε συνέχεια όσο θέλετε.
- Μετά τα διόδια που θα δείτε στο αριστερό σας χέρι, περάστε κάτω από την εθνική (υπάρχουν 2-3 υπόγειες διαβάσεις) στην απέναντι πλευρά της.
- Βρίσκεστε στον παράδρομο της εθνικής που υπάρχει και από την άλλη πλευρά αυτής. Μπορείτε να ακολουθήσετε αυτόν τον παράδρομο και πιο νωρίς περνώντας από κάποια από τις πολλές υπόγειες διαβάσεις που έχετε ήδη βρει.
- Ο αριστερός παράδρομος της εθνικής οδού (όπως έρχεστε από Αθήνα) τελειώνει σε μια αερογέφυρα.
Συνεχίζετε ευθεία στην διασταύρωση με την αερογέφυρα και βγαίνετε στην παλιά εθνική με κατεύθυνση για Αθήνα. Μετά από 500 μέτρα περίπου θα βρείτε την διασταύρωση με την Νέα Εθνική Οδό. Πάτε ΑΡΙΣΤΕΡΑ και συνεχίζετε στην Ν.Ε.Ο. με κατεύθυνση για Θεσσαλονίκη.

Διόδια Τεμπών
Τα πληρώνουμε κανονικά-αλλιώς πολύς κόπος για το τίποτα.

Διόδια Πυργετού
Αφού περάσουμε και το σταθμό Ραψάνης και αφού δούμε πινακίδες για τα επερχόμενα διόδια, στρίβουμε δεξιά στη μπλε πινακίδα για Πυργετό. Στην πρώτη διασταύρωση μετά από 50 μέτρα στρίβουμε αριστερά ,περνάμε κάτω από την εθνική, μετά από λίγο συναντάμε έναν κάθετο δρόμο και συνεχίζουμε δεξιά. Μετά από 1-2 χιλιόμετρα φτάνουμε σε διασταύρωση όπου στρίβουμε δεξιά. Ευθεία πηγαίνει για Πυργετό, εμείς στρίβουμε δεξιά, όπου μία μεγάλη πινακίδα απαγορεύει τα φορτηγά άνω των 10 τόνων, αλλά σίγουρα θα δείτε 40-τονες νταλίκες. Συνεχίζουμε σε ένα φιδωτό στενό αλλά φρεσκοστρωμένο δρόμο με καλή σήμανση, μπαριέρες και διαγράμμιση ο οποίος καταλήγει κάθετα σε ένα σταυροδρόμι με νησίδα και σήμανση. Εκεί στρίβουμε αριστερά(δεξιά πηγαίνει προς τη Λάρισα και ξαναβγαίνει στην εθνική οδό στα διόδια).Ακολουθούμε το δρόμο, είναι ευθεία και η εθνική είναι δίπλα δεξιά μας. Μετά έχει πινακίδες για Κατερίνη, τις οποίες και ακολουθούμε (περνάμε κάτω από την εθνική,μετά αριστερά για Κατερίνη και μετά από 2-3 χιλιόμετρα ξαναβγαίνουμε στην εθνική). ΠΟΛΛΗ προσοχή στην έξοδο γιατί βγαίνουμε στο σημείο που στενεύει η εθνική για να μπει στα έργα και το παλιό κομμάτι των Πόρων, πάνω σε στροφή. Έχει σήμανση και σωστή διαγράμμιση, αλλά πάρα πολλοί κινούνται εκεί που δεν πρέπει.

Διόδια Λεπτοκαρυάς
Στρίβεις για Παραλία Σκοτίνας, στην δεύτερη πινακίδα για παραλία Σκοτίνας-(όχι στην πρώτη ταμπέλα που είναι και για Παραλία Αγ. Παντελεήμονα). Στην ανισόπεδο διάβαση παίρνουμε το δεξί ρεύμα και στρίβουμε αριστερά. Στην πρώτη διασταύρωση στρίβουμε αριστερά και μόλις φθάσουμε στο ύψος της ΕΟ στρίβουμε δεξιά και ακολουθούμε τον παράδρομο της Ε.Ο. Προσπερνάμε τα διόδια και μόλις πριν μπούμε στην Λεπτοκαρυά στρίβουμε αριστερά για Θεσσαλονίκη από την ανισόπεδο που έχει διόδια που δεν λειτουργούν ακόμα.

Διόδια Αιγινίου 

Δεν λειτουργούν ακόμη.

Διόδια Μαλγάρων 

Ερχόμενοι από Κατερίνη βγάνουμε στην έξοδο για Μάλγαρα (482χλμ). Προσοχή γιατί η έξοδος είναι αμφίδρομη, εμείς έχουμε μόνο το δεξιό ρεύμα δικό μας. Από το αριστερό έρχονται αντίθετα. Έχει και ένα σαμαράκι – θέλει προσοχή!
-Ακολουθούμε το δρόμο και πάμε όλο ευθεία. Μπαίνουμε μέσα στο χωριόΚύμινα και στο κέντρο του χωριού βρίσκουμε φανάρι. Συνεχίζουμε ευθεία
-Στα 2.2 χλμ βρίσκουμε διασταύρωση, στην οποία πάμε ευθεία.(έχει κάτι πινακίδες αριστερά για κάτι χωριά τις οποίες τις αγνοούμε).
-Βρίσκουμε διασταύρωση (τρίγωνο είναι για την ακρίβεια). Κάνουμε δεξιάακολουθώντας τις πινακίδεςΘεσσαλονίκη και Σινδο.
-Στα 7 χλμ βρίσκουμε διασταύρωση στην οποία έχουμε STOP. Υπάρχει μία πινακίδα που δείχνει δεξιά για Θεσσαλονίκη και η οποία είναι πράσινη και μια που δείχνει αριστερά για Θεσσαλονίκη και η οποία είναι παλιά και το χρώμα της είναι μπλε και ξεβαμμένο. Εμείς στρίβουμε δεξιά στην πράσινη για να βγούμε στην εθνική
-Στά 7,7 χλμ διασταύρωση με δύο μικρές πράσινες πινακίδες. Κάνουμε αριστεράακολουθώντας την πινακίδα που λέει γιαΘεσσαλονίκη και μετά θα βρούμε την έξοδο για την εθνική. Προσοχή και πάλι στην έξοδο γιατί είναι και αυτή αμφίδρομη. Μπορεί να δούμε αυτοκίνητα να έρχονται από το αριστερό ρεύμα.



Διαδρομές αποφυγής διοδίων
https://mapsengine.google.com/map/ed...Q.kToPkthUexZE (Αθήνα - Θεσσαλονίκη).
https://mapsengine.google.com/map/ed...Q.kfZBXIiFJCC8 (Θεσσαλονίκη - Αθήνα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής