Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Ενθρονίστηκε ο νέος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος

Με αισθήματα χαράς υποδέχθηκε το απόγευμα του Σαββάτου η πόλη της Καρδίτσας τον νέο Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεο Άνθη.
Ο νέος Μητροπολίτης έφτασε στην Επαρχία του συνοδευόμενος από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, και πλειάδα Ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Στην κεντρική πλατεία της πόλεως τον νέο Μητροπολίτη καλωσόρισε ο Δήμαρχος Καρδίτσας Κωνσταντίνος Παπαλός, ο οποίος καλωσόρισε τον κ. Τιμόθεο στην πόλη του Αγίου Σεραφείμ και του Νικολάου Πλαστήρα.

Ο Μητροπολίτης από την πλευρά του, απευθυνόμενος προς τον Δήμαρχο μεταξύ άλλων ανέφερε: "Η Εκκλησία της Ελλάδος, δια του Μακαριωτάτου και των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών κατά τη παρούσα ώρα με οδήγησσαν στο χώρο τούτο, στην καρδιά και το κέντρο της Ι.Μ. Θεσσαλιώτιδος, για να με παραδώσουν στην τοπική Εκκλησία ως ποιμένα και πατέρα...
πνευματικό του ευαγούς κλήρου, των φιλόθεων μοναστικών αδελφοτήτων και του ευσεβούς και ευλογημένου λαού."

"Όπως βλέπετε κ. Δήμαρχε η Εκκλησία με ενέδυσε με τον προρφυρούν αρχιερατικό Μανδύα, ο οποίος συμβολίζει τη δόξα Της, η οποία είναι στερεωμένη επάνω στο αίμα της θυσίας του πρώτου μάρτυρος και θεμελιωτού της Πίστεως του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, αλλά και των αγίων μαρτύρων και ομολογητών οι οποίοι αγωνίστηκαν και έχυσαν το αίμα τους για την πίστη", πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο κ. Τιμόθεος.

Σε άλλο σημείο ανέφερε: "Μου έθεσε, επίσης, η Εκκλησία στο αριστερό μου χέρι την αρχιερατική ράβδο, απόδειξη της πνευματικής δυνάμεως και εξουσίας, γιά νά στηρίζομαι σέ αυτήν αλλά και για να στρέφω πάντοτε τό βλέμμα μου στήν κορυφή της, εκεί, στά δυό φίδια πού πλαισιώνουν τόν Τίμιο Σταυρό, ώστε συνεχώς νά έχω κατά νούν, ότι η Εκκλησία θα πολεμείται πάντοτε, ἀλλά καί πάντοτε θά νικά."

"Τέλος μου ενεχείρισε στό δεξί μου χέρι τόν Τίμιο Σταυρό, γιά νά πορεύομαι στή ζωή μου ακολουθώντας Εκείνον, τόν οποίο φέρει ἐπάνω Του, τόν Σωτήρα καί Λυτρωτή μας Ιησοῦ Χριστό. Γιά νά μου υπενθυμίζει ότι σταυρική θά εἶναι ἡ πορεία μου καί ἀφοῦ πρώτα θά αγιάζομαι εγώ να εὐλογώ και να αγιάζω με Αυτόν τόν Λαό τοῦ Θεού", υπογράμμισε ακόμη ο Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος από την κεντρική πλατείας της πόλεως.

Κλείνοντας ο κ. Τιμόθεος τόνισε: "Κύριε Δήμαρχε, σας εὐχαριστώ θερμά γιά τήν υποδοχή και για τα καλά σας λόγια. Είναι από σήμερα πλέον καί η ασημαντότητά μου πολίτης αυτής της πόλεως. Θά ἀγωνίζομαι γιά νά είναι πνευματική ἡ πορεία μου ανάμεσά σας καί σας διαβεβαιώ, ότι θα αποδειχθώ συμπαραστάτης και αρωγός σε κάθε καλό καί ὠφέλιμο έργο γιά τόν τόπο μας. Σας καλώ νά πράξετε και σεις τό ίδιο γιά τήν τοπική μας Εκκλησία."

Στη συνέχεια στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, τελέστηκε η τελετή ενθρόνισης από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής