Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Ενημέρωση για τη Σωματική Υγιεινή στο Δημοτικό Σχολείο Ιτέας

Χθές Τετάρτη 4 του Φλεβάρη 2015 πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Ιτέας ενημέρωση των μαθητών όλων των τάξεων από υπεύθυνες Επισκέπτριες του Κέντρου Υγείας Παλαμά για τη Σωματική Υγιεινή.
Οι τάξεις χωρίστηκαν σε δύο ομάδες.
Από τις 10:00 έως τις 11:30 έγινε ενημέρωση των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων.
Από τις 11:45 έως τις 13:00 έγινε ενημέρωση των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων και σε αυτή συμμετείχαν οι Γονείς & Κηδεμόνες.

Είναι σημαντικό τα παιδιά από μικρά να μάθουν να φροντίζουν για την καθαριότητα και την υγιεινή του σώματός τους. Αυτό από μόνο του μπορεί να λειτουργήσει ως ασπίδα προστασίας από ιώσεις, μολύνσεις, αλλά και ως βοήθημα για τη μετέπειτα ζωή των παιδιών.
Δυστυχώς, το ποσοστό των παιδιών που πλένουν τα δόντια τους είναι πάρα πολύ μικρό, όπως αντίστοιχα και των παιδιών που πλένουν τα χέρια τους βγαίνοντας από την τουαλέτα.

Το να μάθουμε να αγαπάμε και να φροντίζουμε τον εαυτό μας είναι κάτι που πρέπει να γίνεται σε καθημερινή βάση ευχάριστα, φυσικά, χωρίς εξαναγκασμό. Έτσι θα νιώθουμε όμορφα, πρώτα απ’ όλα με τον εαυτό μας και έπειτα με όλους τους άλλους. Είναι σημαντικό μέσα από το σχολείο τα παιδιά, να ενημερωθούν και να κατανοήσουν θέματα καθαριότητας και υγιεινής, να γνωρίσουν τις πηγές μόλυνσης που βρίσκονται στο περιβάλλον τους και πώς να τις αποφεύγουν, να μάθουν να φροντίζουν τόσο το σώμα τους όσο και τους χώρους τους, να αποκτήσουν συνήθειες υγιεινής.
Αξίζει να διαθέσουμε (μαθητές, γονείς & κηδεμόνες, εκπ/κοί) λοιπόν λίγο χρόνο για αυτό το τόσο σημαντικό θέμα.

Σύντομες Οδηγίες για να είμαι Καθαρός/ή

Το πρωί μόλις ξυπνήσω πλένω με νερό το πρόσωπο και τα χέρια μου.
Πρωί και βράδυ πλένω τα δόντια μου.
Πριν φάω δεν ξεχνώ να πλύνω τα χέρια μου.
Τα σκουπίδια μου τα πετώ μόνο στο κάδο.
Όταν βρεθώ στην τουαλέτα προσέχω να μην ακουμπώ, τραβώ καζανάκι, πετώ το χαρτάκι στον κάδο και οπωσδήποτε πλένω τα χέρια μου με νερό και σαπούνι.
Όταν είναι η ώρα να κάνω μπάνιο δε γκρινιάζω, αλλά το απολαμβάνω.
Κόβω συχνά τα νύχια μου και ποτέ δεν τα τρώω. Ζητώ τη βοήθεια ενός μεγάλου.
Νιώθω φαγούρα στο κεφάλι μου; Το λέω στη μαμά για να φροντίσει το κεφάλι μου με το κατάλληλο φάρμακο.
Προσέχω τα ρούχα μου να είναι καθαρά και τα τακτοποιώ όταν τα βγάζω.
Χτενίζω τα μαλλιά μου.
Τακτοποιώ τα πράγματά μου, την τσάντα του σχολείου, τα παιχνίδια, τα βιβλία.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής